poniedziałek, 23 września 2013

Gdy nasze pomysły zostaną skopiowane... Xenia wpada w furię.

Pewnego okropnego październikowego dnia Xenia wraca ze szkoły padnięta po brutalnym wychowaniu fizycznym i dobijającej nauczycielce uczącej języka angielskiego. Nie spodziewała się, że ten dzień będzie najokropniejszym...

Mniej więcej tak to się zaczęło. Wszystko fajnie, uczę się, siedzę przed komputerem. Nagle piszą do mnie moje kochane dziewczynki z Te Fazer Feliz. I co się dowiaduję? http://temas-del-amor.blogspot.com/ A tego się dowiaduję.

No brak słów. Nie zabolało mnie jeszcze to kopiowanie pomysłów, ani w ogóle jakieś inne gówna jednym słowem, co wydaje mi się strasznie dziecinnie.
Wiecie, co mnie najbardziej zabolało?
Że zgłaszały się tam osoby, które czytały nasze ,,Ale ty zawsze musisz być obecny w moich snach". Naprawdę. To tak mnie zabolało. Nie umiem sobie tego wytłumaczyć. Chcę mi się płakać. Tak mnie to boli... Jest nam przykro.

Cytat załogi Te Fazer Feliz na dziś?
,,Nogi, ręce, cycki opadają..."

Pytania dla chętnych. :)
- Co to jest ironia, sarkazm?
- Dlaczego ludzkość tak powoli rozumuje?
- Dlaczego ludzie tak bardzo ranią?

Dziękuję. Żegnam. Przestaję wierzyć w ludzi.

EDIT: 
DZIEWCZYNA SKOPIOWAŁA POMYSŁ NASZEGO BLOGA: http://te-fazer-feliz.blogspot.com/ NIE MOJEGO, WIĘC W KOMENTARZACH PROSZĘ PISAĆ DO NAS W LICZBIE MNOGIEJ.
SWOJĄ DROGĄ, ZAPRASZAM NA PART AGI I JEJ SŁODKIE CARES. <3

18 komentarzy:

  1. Już kopię grób dla tych ludzi :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś ci nie wyszło z tym grobem. Zamiast grobu wykopałaś zgłoszenie.

      Usuń
  2. No naprawdę... Rozumiem wszystko ale to ... Xenia ujęła wszystko pięknie i ładnie i nie musze już nic tutaj dodawać ...

    Maja [ bez uśmieszku]

    OdpowiedzUsuń
  3. No, się zgadzam z Mają.... Kurde, jak można robić takie rzeczy :-(
    Współczuję dziewczyny :-(
    P.S. A kto dzisiaj po angliku i W-fie nie był zmęczony

    OdpowiedzUsuń
  4. Xeniu, ja naprawdę nie wiem co napisać...
    Może zacznę tak. Pomysł może jest podobny, bo blog o One Partach, parringi itp. Jednak Sav chciała stworzyć coś z kimś, a że wolała taką formę pisania to taką stworzyła.
    Nie miało to na celu skopiowania waszego pomysłu, ani urażenia Waszej 4 w jakiś sposób. Wasz blog jest jedyny niepowtarzalny i nie da się go podrobić. W pewnym sensie masz rację, ale czy każdy blog który będzie zakładany z kilkoma osobami o parach będzie "podrobiony"?
    Nie wiem czy to co tutaj napisałam ma jakikolwiek sens, ale bez znaczenia czy należę do załogi tamtego bloga czy nie, co sobie o mnie pomyślicie pozostaję wierna waszemu "Ale ty zawsze musisz być obecny w moich snach".
    Ja naprawdę darzę Was wielkim szacunkiem, nie zapomnijcie o tym.
    Pozdrawiam, Caro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, przykro... Żal mi tamtych ludzi, nie wiem, jak można być takim chamem, żeby kopiować czyjeś pomysły! Przecież w to sie wkłada ciężką pracę, a ktos inny to tak pop prostu niszczy?? Nie, nie rozumiem...
    Ale ty się nie martw, wiedz, że masz wierne czytelniczki, które zawsze będą czytać tego wspaniałego bloga :) A tamte, które podrabiają, to po prostu zazdroszczą i tyle...
    Trzymaj się i nie przejmuj
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się. Ta dziewczyna jest głupia. Ja będę czytała tylko wszego bloga,a na tamtego w ogóle nie wejdę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Jestem wsciekla, nie znosze kopiowania, to dla mnie nie szanowanie ludzkiej pracy. Pamietaj jednak, ze masz tutaj wierne czytelniczki, ktore kochaja was i nie pozwola na taka zniewage. Jutro napisze o tym na blogu i zrobie akcje oraz dluga litanie o kopiowaniu, moze w ten sposob wam pomoge. Napisalabym dluzszy komentarz, ale pisze na tablecie, co widac po bledach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dokładnie tak samo... już natchnęłysmy się na wiele blogów które coś od nas papugują jednak przymykałyśmy na to oko, ale teraz miarka się przebrała. Czujemy się jakby nasza praca cięzka i serce włożone w TE FAZER FELIZ poszło na marne ;(. Zabolało nas to, że nasze czytelniczki nas olały i w pewnym sensie "zdradziły" dlatego cieszę/cieszymy że mamy jeszcze takie czytelniczki jak ty ;). Jest na miło ;)

      Maja ;)

      Usuń
  8. Nie znam sytuacji i widzę, że wglądu na tego bloga też już nie ma. Ale cóż, Xeniu, niestety trzeba nam pogodzić się z tym, że żyjemy w takim, a nie innym świecie. Jednak zastanawia mnie jedno: jeśli pomysły miałyby nie być kopiowane, to jaki był powód zawieszenia temas-del-amor? Pozostawię to pytanie bez odpowiedzi. Każdy prawdopodobnie ją zna.

    Najważniejsza jest jednak świadomość własnego talentu. Wy tę świadomość macie i to wystarczy. Ci, którzy doceniają Twoją i dziewczyn pracę zawsze będą przy Was i dla Was, a przede wszystkim będą Was szanować. Pamiętajcie o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, kompletnie, Monesso. Jedyne, co sprawiło mi przykrość to to, że Ci którzy byli, nagle odeszli. To się niestety nie mieści w głowie.
      Tak czy siak. Twórczyni bloga wybrała sobie zły moment na zorganizowanie całej akcji. Wczoraj był najgorszy dzień jaki w ogóle mógł istnieć.
      Nie wiem, czy to coś wytłumaczyć, ale cieszę się, że nas rozumiecie. :)

      Usuń
    2. Swoją drogą, Xeniu, mam coś dla Ciebie tak na poprawę humoru. Jak nie miałam dostępu do internetu, to siedziałam trochę nad jednym szablonem, ale go nie skończyłam i dzisiaj, czytając ten wpis, pomyślałam, że mogę go przekształcić na potrzeby Twojego bloga :) Jeśli byłabyś zainteresowana, to musisz się ze mną jakoś skontaktować (nie wiem jak byłoby Ci wygodniej), bo jego instalacja nie będzie niestety prosta.

      Usuń
    3. To proponuję e-mail. :) Dzisiaj nie dam rady go zainstalować, więc mogłybyśmy spróbować jutro. Ja, niestety, mam randkę z fizyką. Jupi!
      Tak czy siak, chciałabym skorzystać z twojej oferty, jeśli padła taka propozycja. :)

      Usuń
    4. monessiny@gmail.com

      Odezwij się, gdy będziesz miała czas. Wpadłam na pomysł, jak ułatwić całą operację instalacji, więc nie powinno to być bardzo czasochłonne.

      Na chwilę obecną chciałabym tylko prosić Cię o jakąś myśl przewodnią, która będzie widnieć na nagłówku, żebym mogła go już skończyć :)

      Usuń
  9. Nie przejmuj się tym. Osoba, która prowadzi tego bloga, zwyczajnie zazdrości ci talentu. Pamiętaj - jesteś świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Xeniu, nie przejmuj się tym. Niestety nie mam wglądu na tego bloga. Jednak z tego co mówisz, wynika, że autor/autorki (nie wiem jak to z tym było) najzwyczajniej w świecie Wam zazdroszczą. Nie umieją pisać tak świetnie jak Wy, nie mają tak cudownych pomysłów ;) Dlatego tez poszły na łatwiznę i skopiowały Wasze pomysły... To okropne jak bardzo ludzie nie szanują cudzej pracy.
    Dziewczyny, jestem z Wami <3
    Diana ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sie przestraszyla was, ze usunela bloga. Hahaha zal mi tej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  12. To, jest, już, obłęd!!! Cytatu na dziś nie mam, ale mam pytanie do tej osoby: Czy ty naprawdę postradałaś zmysły?! Ok, dziękuję za uwagę, współczuję i pozdrawiam.
    Ps. Chamstwo, zwykłe chamstwo!
    Justi Z

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy