poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Blog Award 2.

Ja jestem głupia. xd
Zamiast rozdział pisać, publikuję kolejną nominację do LBA.
Wiem, wiem.
Mówiłam, że nie będę już w tym uczestniczyć, ale cóż...
Posypało się ich znów, więc postanowiłam, że uaktualnię kolejny raz. :D

Z całego serducha, dziękuję:


Naprawdę, jesteście wspaniałe. 
Nie wiem czy sobie zasługuję, ale cieszę się, że doceniacie moje starania. 
Aż się łezka w oku kręci. ; )

Ale przechodzimy do pytań.

magda3696:

1. Co sądzisz o moim blogu?
Nie czytałam, bo nie wiedziałam, że takowy istnieję. Jeżeli starczy mi czasu to zajrzę. : )
2. Wolisz Naxi czy Caxi?
Naxi forever!
3. Masz rodzeństwo?
Tak, a przy tym darmowy cyrk.
4. Jeśli masz zwierzaka, to jak się zwie?
Pies, Pontus.
5. Ulubiony chłopak z ,,Violetty"?
No a kto inny, jak Leoś? :D
6. Najzabawniejszy nauczyciel z ,,Violetty"?
Wahałam się między Gregorio a Beto, ale wybrałam Beto za ,,kolegę Leona" :D
7. Kto najbardziej pasuje do Ludmiły?
Chyba Diego, ale nie wiem czy jednak nikt. xd
8. Najlepsza scena z Violetty?
Hmm...
,,Andres! Ścigamy się do łazienki!" :D
9. Najładniejsza dziewczyna z ,,Violetty"
Naty lub Camila. : )
10. Czy Angie i German powinni być razem?
Tutaj także się wahałam, ale od początku byłam za Germanem, więc niech tak będzie. :D
11. Czy te pytania były trudne?
Nie. :D

Zuzanna Słowik:

1. Jaka jest twoja ulubiona postać z ,,Violetty"?
Męska - Leon, Andres.
Żeńska - Naty, Camila, Francesca
Niebawem:
Marco <3 
2. Jakie lubisz seriale poza ,,Violettą"?
Ostatnio zainteresowało mnie typowo polskie ,,Ranczo". xd
3. Tomas, Leon czy Diego?
Leon.
4. Kto twoim zdaniem powinien wygrać Talentos21?
Naty, ponieważ uwierzyłaby w siebie.
A przecież ona jest naprawdę utalentowana. : )
5. Ulubiony odcinek ,,Violetty"?
Chyba jeszcze takiego nie było. xd Czekam na 2 sezon. :P
6. Ulubiony aktor/aktorka z ,,Violetty"?
Jorge Blanco i Lodovica Comello.
7. Ulubiony czarny charakter z ,,Violetty"?
Diego
8. Z jaką postacią z ,,Violetty" chciałabyś się zaprzyjaźnić?
Z Jorge, Mercedes i Lodovicą.
9. Do jakiej postaci z ,,Violetty" masz podobny wygląd?
Chyba do żadnej. xd :c Ale co tam . xd
10. Do jakiej postaci z ,,Violetty" masz podobny charakter?
Uwielbiam żartować. xd To nie wiem... Andres? Hahahah . :D
11. Gdybyś ty pisała Violettę, to jak wyglądałby ostatni odcinek Violetty?
Wszyscy śpiewaliby na scenie. :D Szał, blask i petardy!

Maja i Aga:
1. Przyjaźń czy miłość?
Przyjaźń.
2. Trzy ulubione parringi z ,,Violetty"?
Leonetta, Maxi, Marcesca.
3. Naxi czy Caxi?
Naxi!
4. Najlepsza książka, którą przeczytałaś?
Trylogia ,,Igrzyska Śmierci"
5. Ulubiony film?
Hmmm... Chyba na podstawie książki ,,Trzy metry nad niebem" :)
6. Jak nazwiesz swoje dzieci?
Może... Leon (serio, piękne imię) i Laura. : D
7. Czy masz jakąś pasję?
Tak, czytanie książek i pisanie dla Was :*
8. Czy irytuję cię zachowanie Violetty?
O Jezuuu! Bardzoo. Tragedia, normalnie.
9. Maxi czy Federico?
Maxi jest słooodki. <3
10. Masz rodzeństwo?
Tak.
11. Kraków czy Wrocław?
Nie byłam we Wrocławiu, ale w Krakowie tak, więc Kraków wybieram. : D

Viluśka:

1. Leonetta czy Toletta?
Leonetta
2. Gdybyś mogła zagrać w filmie, jaki byłby to film?
Tak szczerze to nie wiem. :D
3. Ulubiona postać z ,,Violetty"?
Leon, Andres, Naty, Camila, Francesca, niedługo pewnie Marco.
4. Ulubiony film?
,,Trzy metry nad niebem"
5. Czy grasz na jakimś instrumencie?
Nie.
6. Twój ulubiony zespół?
Nwm. Słucham czasem Maroon 5. :D
7. Ulubiona piosenka z ,,Violetty"?
Voy por ti, Tienes todo (tak!), Verte de lejos, Si es por amor, Como quieres, Entre dos mundos, Yo soy asi, Euforia, Cuando me voy, Nuestro Camino, Podemos, On beat, Algo se enciende. 
8. Gdybyś mogła zmienić historię ,,Violetty", jakby ona wyglądała?
Na pewno zmieniłabym to cholerne niezdecydowanie Violetty.
9. Czy lubisz siebie?
Tak.
10. Co podoba ci się w sobie najbardziej?
Nie umiem sama siebie ocenić. :D
11. Masz jakieś zainteresowanie?
Czytanie dobrych książek. xd

Dynka G:

1. Jak się nazywasz?
Natalia
2. Ile masz lat?
13.
3. W jakim województwie mieszkasz?
W łódzkim.
4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Polski, W-F
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Turkus i jasny fiolet.
6. Masz rodzeństwo?
Oj, tak. :D
7. Ulubiony aktor/aktorka z ,,Violetty"?
Informacja znajduje się powyżej.
8. Masz zwierzęta?
Psa
9. Ulubione danie?
Hmmm. rosołek. : )
10. Ulubiony deser?
Lody i wszelkie owoce. :D
11. Ulubiona książka?
Trylogia ,,Igrzysk Śmierci". :D

Uff, dotrwałam do końca. xd

A więc nominuję:

Pytania dla Was:
1. Czy lubisz pisać?
2. Dlaczego zaczęłaś pisać?
3. Masz jakieś marzenia?
4. Skąd bierzesz pomysły na nowe rozdziały?
5. Co powiedziałabyś Jorge, gdybyś go spotkała?
6. Kochasz pisać swojego bloga?
7. Masz jakieś zastrzeżenia do mojego bloga?
8. Czym jest dla ciebie pisanie swojego opowiadania?
9. Jaki blog najbardziej kochasz ze sfery blogspotowej?
10. Co chcesz wyrazić pisząc opowiadania?
11. Która piosenka jest najromantyczniejsza z ,,Violetty"? 


Jeszcze raz... 
Bardzo, bardzo dziękuję.  :*


Rozdział pojawi się jutro. :D
Xenia <3

7 komentarzy:

  1. O matko ;o Xenia ! <3
    ile nominacji :d jejeje ale należy ci się !:D
    talenciaro ty NASZA :p
    pozostało mi pogratulować :)
    i już się rozdziału nie mogę doczekać :)
    Maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Naprawdę Ty i Twój blog zasługujecie na to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłużyłaś na to! Gratuluję!
    Widzę, że też słuchasz Maroon 5:) To mój ulubiony zespół<3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://violettainlove.blogspot.com/
    zapraszam
    zależy mi na twojej opinii do każdego posta .
    Ps . Super blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam :
    http://violettainlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zależy mi na twojej opinii : http://violettacastilloinnahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy