niedziela, 7 lipca 2013

The Versatile Blogger Award i Libster Blog

Jestem! Nareszcie jestem z Wami! <3 W ośrodku, w którym wypoczywałam było Wi-Fi, więc sprawdzałam komentarze. Wszystko przejrzałam i nie mogę uwierzyć własnym oczom! Zostałam nominowana do nagrody Versatile. Już byłam taka szczęśliwa, że chyba połowę domku rozwaliłam! Później okazało się, że moje starania doceniło aż 7 osób! Jestem taka szczęśliwa! Nominowały mnie następujące osoby:
  • MartuLLa
  • Maddy Parks
  • Julias999
  • Angelika Olimpia
  • Mejalissa
  • Natalia Małecka
  • Gabriela Dobrik
Bardzo Wam dziękuję za to, że mnie doceniliście. Z tego co wiem, muszę ujawnić 7 faktów o sobie.
  1. Uwielbiam jeść.
  2. Moje ulubione kolory to jasny fiolet i turkus.
  3. Kocham czytać książki.
  4. Myślę, że jak na trzynastolatkę wiele doświadczyłam w życiu, więc uważam się za dojrzalszą.
  5. Każdy rozdział to choć cząstka mojego życia.
  6. Umiałabym przeżyć bez telefonu.
  7. Mam śliczną siostrzyczkę i mniej fajnego brata. Z całej ferajny jestem najstarsza.
Blogi, które nominuję:

Jednak nici z mojego spokoju, ponieważ zostałam nominowana też do Libster Blog. : ) Dziękuję:
  • Martynie Castillo
  • Loli
  • AngeliceOlimpii
  • Mejalissie 
  • Aliśce M.
Jesteście kochani, a oto moje odpowiedzi od Martyny Castillo:
1. Jakie masz imię w realnym świecie?
    Otóż mam na imię Natalia.
2. Tomasetta czy Leonetta?
    Leonetta!
3. Czy wyobrażasz sobie życie bez twojego bloga?
    Tak, wyobrażam, ale uwielbiam pisać, więc poddaję się temu bardzo chętnie.
4. Czy twoi przyjaciele wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
    Początkowo nie wiedzieli. Dopiero potem coś napomknęłam i teraz już wiedzą. Myślę, że jednak nie czytają. 
5. Twój ulubiony kwiat?
    Konwalia.
6. Wolałabyś, żeby w telewizji były emitowane powtórki ,,Violetty" co 40 odcinków, czy tak jak jest w Polsce, co 20 odcinków?
     Wolałabym, jakby Violetta była kilka razy dziennie przez cały tydzień nieprzerwanie. ; )
7. Co jest dla Ciebie ważniejsze: Twoje szczęście, czy szczęście innych w pobliżu?
    Jeżeli oni są szczęśliwi, to ja również. Może czasem są wyjątki. 
8. Co cenisz u ludzi bardziej: wygląd i kasa czy charakter i zachowanie.?
    Oczywiście, że charakter i zachowanie.
9. Czego się boisz najbardziej?
    Utraty moich bliskich.
10. Jakie jest Twoje hobby?
      Czytanie książek i jeżdżenie na rowerze.
11. Z czym najtrudniej jest Ci sobie poradzić?
     Z bólem psychicznym. Nieszczęściem. 

Pytania Loli:
1. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
    Chyba pies.
2. Czyjej muzyki najczęściej słuchasz?
    Oprócz piosenek z ,,Violetty", słucham sobie także Riahanny i czasem lubię sobie Pezeta usłyszeć.
3. Twoja ulubiona postać z ,,Violetty" to...?
    Leon, oczywiście.
4. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
    Chciałam się odstresować. Uwielbiam pisać i tutaj odnalazłam siebie. Tutaj czuję się kochana.
5. Oglądasz 2 sezon ,,Violetty"?
    Obejrzałam tylko parę odcinków, ale teraz już tego nie robię, ponieważ nic nie rozumiem.
6. Twój ulubiony aktor i aktorka?
    Jorge Blanco. Nie mam ulubionej aktorki.
7. Ile masz lat?
   Mam sobie 13 lat.
8. Jak masz naprawdę na imię?
   Natalia
9. Twoja ulubiona gra komputerowa?
    Minecraft
10. Masz jakąś ksywkę/pseudonim?
      Poza blogiem to mówią na mnie Grubas.
11. Czy masz dużo znajomych?
      Tak, mam ich całkiem sporo.

Pytania AngelikiOlimpiiŁ
1. Ile masz lat?
    13
2. O czym marzysz?    O szczęściu moim i mojej rodziny.
3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? (z zawodu)
    Dziennikarką
4. Za co lubisz serial "Violetta"?
    Za Leona i dobrą grę aktorską.
5. Dlaczego prowadzisz bloga?
    Prowadzę bloga, ponieważ kocham pisać i dzielić się tym z innymi.
6. Lubisz śpiewać?
    Jak nikt nie słyszy.
7. Grasz na jakimś instrumencie? 
    Nie.
8. Kogo cenisz najbardziej w serialu? Dlaczego? (oprócz Leona i Violetty)
    Najbardziej z serialu cenię Natalię. Musi mieć dziewczyna stalowe nerwy, żeby wytrzymać z Ludmiłą.
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    jasny fiolet i turkus
10. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z "Violetty"?
      ,,Voy por ti", ,,Entre dos mundos", ,,Si es por amor", ,,Podemos", ,,Peligrosamente bellas" i ,,Nuestro camino"
11. Kiedy następny rozdział na Twoim blogu?
      Właśnie, kochani. Rozdział będzię jutro, ponieważ dzisiaj już jestem bardzo zmęczona. Przepraszam!

Pytania Mejalissy:
1. Lubisz mój blog?
    Teraz klapa, bo jeszcze go nie czytałam. Wybacz mi, miałam bardzo dużo spraw do załatwienia, ale obiecuję zajrzeć.
2. Jak masz na imię?
    Natalia
3. Czemu piszesz takiego genialnego bloga?
    No nie wiem, tak jakoś. On wcale nie jest genialny.
4. Oddałabyś trochę talentu?
    No nie wiem. :P
5. Leonetta czy Tomietta
    Leonetta forever!
6. Ulubiony serial?
    Violetta, kiedyś Zbuntowani
7. Ulubiona książka?
    ,,Igrzyska Śmierci"
8. Ile dziennie siedzisz na komputerze?
    Do 6 godzin. Z przerwami!
9. Jesteś zakochana?
    Nie, bo to głupie.
10. Masz chłopaka?
      Nie, ale mam 13 lat.
11. Jesteś bardzo ciekawska jak ja?
      Chyba nie. Moja mama jest bardzo ciekawska.

Pytania Aliśki M:
1. Kogo z obsady chciałabyś/chciałbyś poznać? Podaj 2 osoby.
    Jorge i Mercedes
2. Co myślisz o 2 sezonie? Jaki jest wg Ciebie?
    Bardzo interesujący i myślę, że powinien być lepszy niż pierwszy.
3. Wyznaj szczerze: Czy obejrzałaś/eś KAŻDY odcinek Violetty dotąd wyemitowany w Polsce?
    Nie. 
4. Brałaś/eś udział w jakimś konkursie organizowanym przez DC dotyczącym Violetty?
    Nie.
5. Znasz lub chciałabyś/chciałbyś znać język hiszpański?
    Chciałabym znać. Moja siostra umie hiszpański. Ja umiem zaśpiewać Voy por ti i Podemos.
6. Lubisz słuchać wyżej wymienionego języka? Chodzi mi o piosenki, rozmowy (np. nie emitowanie jeszcze w Polsce odcinki)
    Tak, uwielbiam!
7. Masz lat:
    c. 11-15
8. Czy lubisz prowadzić bloga, i dlaczego tak lub nie
    Kocham prowadzić bloga, bo uwielbiam pisać. 
9. Dlaczego zdecydowałaś się na taki pseudonim?
   Ponieważ spodobało mi się hiszpańskie imię Xenia, a Leon nazywa się Verdas, więc ... :D
10. Czy byłaś/eś już wcześniej na moim blogu?
      Niestety, nie, ale widzę, że ty dodajesz zdjęcia, więc będzie zwiedzanko. :D
11. Co byś zrobił/a gdybyś spotkał/a na ulicy Martinę lub Jorge?

      Gdybym spotkała Martinę powiedziałabym jej, żeby dała mi swoje ciuchy. Z Jorge natomiast nie byłoby żadnej rozmowy, ponieważ zakochałby się we mnie. :D

Nominuję:
Velvet
Maddy Parks
MartuLLa
Lucy
Patricia Wiliamson
Miśka
martusia714
Zuzia M.
Natalia Małecka
Gabriela Dobrik
Weronika Tomaszewska

Pytania dla Was:
1. Co chcesz pokazać pisząc swoje opowiadanie?
2. Na jakim poziomie jest Twój styl pisania według Ciebie?
3. Twój ulubiony rozdział z mojego bloga?
4. Najpiękniejsza pochwała napisana w komentarzu pod postem na Twoim blogu?
5.Wakacje służą Ci przy pisaniu dalszych notek?
6. Ile planujesz rozdziałów?
7. Twój ulubiony blog, który stawiasz na pierwszym miejscu?
8. Lubisz w opowiadaniach momenty gwałtu, cięcia się i porwań? Dlaczego?
9. Największa liczba komentarzy na Twoim blogu?
10. Czekasz na nowy rozdział na moim blogu?
11. Czy Twoja wena ma wakacje czy dalej haruje?

Bardzo dziękuję za nominację jeszcze raz! Nowy rozdział już jutro w godzinach przedpołudniowych. Zapraszam.
Xenia <3

4 komentarze:

  1. Ależ nie ma zaczo :D A propo rozdziału, kiedy będzie 14? Niecierpliwie się, a z twoim opowiadaniem nie umiem się niecierpliwieć, bo masz wspaniałego bloga :)
    Tiny Castillo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już piszę. Przepraszam, spałam do 11 . : ( :D Powinien pojawić się w okolicach 14:15 :P :D

      Usuń
    2. O Boziu! Jeszcze, jeszcze. Chyba będzie dopiero o 16 lub wcześniej, przepraszam bardzo! : (

      Usuń

Obserwatorzy